[rosedu-general] Hack day - proiecte

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Sep 19 12:24:30 EEST 2011

2011/9/19 Alex Morega <alex at grep.ro>

> Also, cum am putea promova evenimentul? Eu o să pun un anunț pe lista
> PyBucurești, mai mult nu știu.

Am putea incerca sa facem niste widgeturi (logo-uri/bannere/animatii -- nu
ma pricep la flash, dar pot incerca sa fac 2-3 logo-uri, nu stiu ce
dimensiuni asa minimaliste sa le zic) si a "ruga" (a se citi "obliga" :)) )
participantii sa puna pe blogurile personale (daca au).

De asemenea, cred ca promovare s-ar putea face prin twitter (asa cum am
vazut ca au UIF[1], TechTalks[2], CDL[3]) sau facebook, iar pe twitter sa
existe chiar o transmisie live a hackatonului - din cand in cand in ziua
respectiva sa fie puse realizari (bug#xxxx solved see link: http:/lala) la
proiectele propuse. Si pe grupurile anilor de studiu (cum are seria noastra
unul de Yahoo!).

Observatie: vezi sa nu ai surpriza sa fie participare redusa...o cauza ar
putea fi asta[0] (acum mi-am dat seama). Oare poti mai schimba data?

[0]
http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-general/2011-September/004714.html
[1] https://twitter.com/#!/uif
[2] https://twitter.com/#!/rosedutechtalks
[3] https://twitter.com/#!/cdlrosedu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna