[rosedu-general] Linux Install Fest: call for help

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Sep 18 10:08:51 EEST 2011

2011/9/18 Dan-George Filimon <dangeorge.filimon at gmail.com>:
> Stiu ca anul asta data e fixata dar cred ca ar fi fost mai bine ca LIF sa se
> tina dupa lansarea Ubuntu 11.10 (13 octombrie) pentru ca asa toata lumea
> instaleaza un sistem care va fi "depasit" in cateva zile.

Hmm, discutabil.
Anul trecut a fost primul an când am desfășurat LIF cât mai la
începutul semestrului (și am instalat tot o versiune "depășită").
Participarea a fost numeroasă.
În alți ani așteptam să apară versiunea .10, dar oamenii deja își
puneau Linux până atunci... => participare redusă.

--
Laura Vasilescu