[rosedu-general] [CDL] Prezentare - Coding Style

Vlad Voicu vladvoic at gmail.com
Thu Sep 15 01:19:20 EEST 2011

> ... şi care e concluzia? Că nu avem ce prezenta la Coding-Style?
> eu ştiu s-ar putea de vorbit despre Hungarian Notation sau Camel case ca
> ceva pur informativ, dar nu cred că ar trebui să incurajăm obiceiurile
> nesănătoase :)

Nu asta e concluzia.

Concluzia este ca trebuie sa avem o prezentare de Coding Style
aplicata pe unul - doua limbaje oarecum cunoscute care sa scoata in
evidenta importanta coding style-ului, oricare ar fi el.
Deasemenea trebuie specificat ca cel mai bun coding style este coding
style-ul proiectului la care lucrezi.

Personal nu sunt pentru incurajarea adoptarii unui coding style
propriu. Sunt atat de multe coding style-uri de calitate out there
incat nu cred ca merita sa incepi unul nou cand lucrezi la un proiect
personal / teme. Alti oameni trebuie sa iti citeasca codul chiar daca
tu esti discutabil mai eficient cu coding style-ul propriu.

Am putea sa prezentam Hungarian Notation si Camel Case ca exemple dar
nu ar trebui sa insistam.