[rosedu-general] [CDL] Prezentare - Coding Style

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Wed Sep 14 23:56:12 EEST 2011

2011/9/14 Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com>

> [...]
> Exemple de cod frumos organizat si prost organizat? Eu cred ca lumea
> ar trebui sa fie constienta ca exista si anumite standarde si sa-si
> defineasca un stil propriu, apropiat de un anumit standard, care le
> place.

Eram de aceeasi parere, pana acum vreo un an cand pur si simplu am obosit sa
mai citesc cod scris de-aiurea. Kernigham and Ritchie trebuie este suficient
pentru C, si Mozilla/Google este ultra suficient pentru C++ (e practic
acelasi, dar mai precizeaza niste chestii de sintaxa).

Nu stiu daca studentii de anul 2 trebuie incurajati sa isi defineasca un
stil propriu. Trebuie incurajati sa preia stilul proiectului.