[rosedu-general] Mapping party Regie

Camelia Groza camelia.groza at gmail.com
Wed Sep 14 21:55:18 EEST 2011

Hi

Am lucrat vara asta la RSoC cu Alex Morega la proiectul OsmPoint [1]
[2]. Pentru a-l testa "pe teren", Alex a organizat luna trecută un
mapping party în centrul vechi. Totul a mers foarte bine și am adăugat
cam 100 de puncte :D. Unfortunately, numărul de participanți a fost
cam mic.

În speranța de a atrage mai multă lume, mă gândeam să organizez un
mapping party pentru zona Regie. Sunt destul de multe terase în zonă
și merită să fie marcate (momentan, doar Piranha, Bordo și Maxx
figurează). Singurul lucru de care aveți nevoie este un smartphone.
Dăm repede o tură de Regie, marcăm toate terasele și ne oprim după la
o bere. It should be fun :)

Scopul nu este doar maparea zonei, ci și implicarea a cât mai multor
persoane (the more the merrier). De aceea, prefer să hotărâm împreună
data exactă (într-un weekend, peste două sau trei săptămâni, aș
propune eu) și restul detaliilor.

Ce părere aveţi? Any suggestions? :)

Thanks,
Camelia