[rosedu-general] [CDL] Prezentare - Coding Style

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Sep 14 12:39:47 EEST 2011

2011/9/14 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:

> Mi-ar plăcea dacă s-ar putea să fie cumva o prezentare cu noțiuni mai
> mult practice decât teoretice, cumva lucruri învățate din experiență,
> după mult review pe cod. Ce ziceți?

Exemple de cod frumos organizat si prost organizat? Eu cred ca lumea
ar trebui sa fie constienta ca exista si anumite standarde si sa-si
defineasca un stil propriu, apropiat de un anumit standard, care le
place.

Altfel trebuie sa stie si ca exista indent (sau poate tool-uri) care
are ca optiuni anumite standarde (exemplu indent -gnu sample.c),
pentru cei foarte lenesi.

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna