[rosedu-general] A most resilient parasite

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Sep 13 00:56:22 EEST 2011

2011/9/12 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Am publicat articolul.
>
> Mâine pun bi^W^W trimit mesaje pentru următoarele articole :)

Având în vedere că au fost, în trecut, și niște prezentări pe tema
asta în cadrul diverselor activități ROSEdu mă gândesc că un bun
articol pentru techblog ar putea fi unul în care apar cele mai utile
shortcuturi sau key-bindings in bash. Un exemplu de articol aveți aici
[1]. Mă gândesc că poate în același (sau poate o serie de articole) cu
câteva înlănțuiri sau comenzi mai complicate așa cum apar uneori pe
acest site [2].

[1] http://www.skorks.com/2009/09/bash-shortcuts-for-maximum-productivity/
[2] http://www.commandlinefu.com/commands/browse

Am putea încerca să deschidem un topic pe listă și să spună lumea pe
aici ce scurtături/comenzi mai ciudate folosește în linia de comandă
și să fie adunate la un loc, ar fi distractiv dacă nu se va devia prea
mult de la subiect.

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna