[rosedu-general] Arhiva listei rosedu-general pe GMane

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Sun Sep 11 11:49:09 EEST 2011

On 9/11/2011 10:29 AM, Razvan Deaconescu wrote:

> Unii muncește, nu ca alții :-P
>
> Răzvan

[on-topic]
Da, unii muncesc, și sunt bucuros să spun că și eu am intrat in rândul
oamenilor care fac ceva useful (as opposed to useless).

Mai exact, voi avea timp de aplicatia web Linux Install Fest.
[/on-topic]

[off-topic]
Se datorează faptului că am scăpat de sesiunea din toamnă, finally !
Mission Accomplished: 2/3 Objectives. Luat mate1, fizică; picat mate2.
[/off-topic]

PS: nu aruncați cu roșii dacă am scris gramatical greșit în română.

--
Răzvan Botea,
Computer Science Geek