[rosedu-general] Prezentare OSM

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Sep 7 18:49:44 EEST 2011

On Wed, 2011-09-07 at 05:41 -0700, Andrei Cipu wrote:
> Salut,
>
> Împreună cu Alex Morega ne gândeam să facem o prezentare despre
> OpenStreetMap semestrul ăsta la CDL - ceva mai tehnică decât cea ținută
> de mine în primăvară.
>
> Am vrea să știm dacă ar fi loc și pentru ea și cam când ar putea fi
> programată (ca să ne facem o estimare de efort).

Salut, Andrei!

Mi se pare o idee excelentă. Este un prilej foarte bun de a prezenta
tehnologia și, de ce nu, a câștiga niște contribuitori :-)

Mihnea și Andrei Petre se ocupă de organizare așa că vă vor comunica ei
care este alocarea curentă de prezentări de invitați și, în cazul în
care e totul OK (eu cred că da), să vă oferi niște extra info despre
când/cum veți prezenta.