[rosedu-general] Guidelines editare articol -- gasit ceva

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Sep 7 00:00:16 EEST 2011

Revin la un subiect mai vechi propus aici spre discutie intrucat am
descoperit ceva pe twitter [1] care ar putea interesa pe cel care a
lansat subiectul.

Este vorba despre o pagina [2] scrisa de un cercetator de la
Microsoft, Simo Peyton Jone[3], in care descrie cateva recomandari cu
privire la cum poti scrie "papers" (lucrari stiintifice), cum sa aibe
loc un "research talk" (ceva care, poate intr-o masura, seama cu
RTT[4]), toate acestea fiind redactate in urma unei experiente
personale.

> Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
> Thu May 12 23:15:20 EEST 2011
> Am vazut ca se gasesc si pe Internet guideline-uri, dar sunt foarte
> seci si greoi de parcurs, si de obicei se refera la alt tip de
> articole (gen matematica, fizica...). Daca insa cineva stie o resursa
> de calitate, il rog sa share. :)

Iata, deci, o resursa, zic eu, de calitate, despre articole din
domeniul calculatoarelor (IT) si nu mate, fizica sau stiinta.

[1] https://twitter.com/#!/developer_news
[2] http://research.microsoft.com/en-us/um/people/simonpj/papers/giving-a-talk/giving-a-talk.htm
[3] http://research.microsoft.com/en-us/people/simonpj/
[4] http://research.microsoft.com/apps/dp/vi/videos.aspx#p=1&ps=10&so=0&sb=d&fr=&to=&fd=&td=&rt=&f=&a=&pn=&pa=&pd=

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna