[rosedu-general] Stanford AI Class

Adrian Scoica adriansc at rosedu.org
Tue Sep 6 21:56:55 EEST 2011

Salut,

   Incepand cu data de 10 Octombrie, Stanford organizeaza un curs
online de Inteligenta Artificiala. Cursul are doua track-uri: Basic
(introducere, modele de cautare, sisteme de decizie, metode Bayesiene,
modele Markov, that sort of stuff) si Advanced (lucruri ceva mai
detaliate).

   Inscrierea este gratuita. Aceasta editie a cursului este inca
experimentala, dar vor exista prezentari online si teme de casa. Inca
nu imi este clar daca va exista acces la un mailing list pentru acele
teme de casa.

   Ca bibliografie, se recomanda "Artificial Intelligence: A Modern
Approach", a lui Peter Norvig. In orice caz, eu mai am o gramada de
carti online (unele mai bune, altele mai... putin bine scanate, iar
altele iti strica ochii cu totul :D), daca le vreti trebuie doar sa
imi cereti sa le pun in shared_books la mine pe swarm.

   Daca e cineva interesat, linkul de aplicare se gaseste aici[0].

   Enjoy :),
      Adrian.

[0] - http://www.ai-class.com/