[rosedu-general] [offtopic] Programming Language Detection

Tiberiu C. Turbureanu tct at ceata.org
Thu Sep 1 21:19:10 EEST 2011

On Thu, 1 Sep 2011 08:57:30 -0700, Vlad Dogaru wrote:

> Îi retragem berea lui AJ (yes! nu avea dreptate all this time) și
> premiem pe MM și pe Sergiu.  E vorba de LISP.  Greșeala era că nu
> puteau ști sigur ce _limbaj_ de programare e: Common Lisp, Scheme sau
> alte dialecte care folosesc S-expressions[1].

Corect ar fi să primesc (și) eu berea pentru că am observat (primul) că
*nu* se poate ști sigur ce limbaj de programare este. LISP este o
familie de limbaje de programare (în cazul în care parantezele ar fi
fost rotunde, iar în cazul acoladelor ar fi putut fi C, C++ sau
Objective-C, iar în cazul pătratelor aș fi putut fabrica un cod cu
vectori multidimensionali din o multitudine de limbaje [2]). :-D

Noroc,
Tibi

Tibi

> [1] http://en.wikipedia.org/wiki/S-expression