[rosedu-general] [offtopic] Locuri cool în București

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Sep 1 01:14:36 EEST 2011

Salut!

Pornesc acest thread pentru a posta locuri cool din București în care
am fost/despre care am auzit/am vrea să mergem.

1. Ceainăria Tabiet

N-am fost (încă), dar de ceva timp am auzit de ea. Un loc unde poți
merge să bei ceai și să joci... board games. Știu, avem deja o grămadă
de board games-uri în facultate, dar am putea încerca cândva :)
Cătălin (Moraru) zicea că a fost și au un program destul de dubios
(doar de la 17 la 22).

http://www.ceainariatabiet.ro/

2. Terasa "La trenulețe"

Despre asta nu am auzit nimic, dar am văzut un clip pe youtube acum[1]
(de unde și ideea thread-ului). Apreciez că la ei în regulamentul de
pe site scrie "nu pune mâna pe noi". Cred că și Andrada și ddvlad
apreciază :P

http://latrenulete.ro/

[1] - http://www.youtube.com/watch?v=HgdyTAPKK-c

--