[rosedu-general] Pregătire Linux Intro Course @ Girl Camp

Adrian Scoica adriansc at rosedu.org
Mon Oct 31 21:49:25 EET 2011

Salut,

   In primul rand vreau felicit pe toata lumea care a reprezentat
ROSEdu in evenimentul de azi dimineata. Programul nu mi-a permis sa
ajung la Girl Camp decat in a doua parte a zilei, dupa ora 16:00, si
impresiile pe care le-am primit au fost foarte bune lumea era pe cat
de entuziasta, pe atat de obosita.

   Multumim Ubuntu Romania pentru CD-uri :). Vom avea in viitorul
apropiat si poze de la eveniment. Once again, ne-ati ajutat sa
promovam lucrurile in care credem.

   Cred ca participarea la acest curs a fost o incercare si pentru
noi, fiind prima oara cand organizam un o prezentare introductiva de
Linux catre un grup mixt de liceeni si studenti. Sa speram ca este un
inceput bun pentru acei membrii ROSEdu care vor vrea sa repete
experienta in viitor :D.

   Deocamdata insa, GG!