[rosedu-general] Compilarea prezentarilor pdf din latex beamer nu mai merge

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Oct 31 09:57:09 EET 2011

Salut,

   Mi-am radiat partitia de binare acum vreo o luna si ieri seara am
zis sa imi reinstalez pachetele  necesare ca sa pot compila
prezentarile de la CDL, dar m-am lovit de o problema nasoala: scriptul
de instalare a pachetelor downloada si instala un pachet de pe un
mirror care acum nu mai functioneaza. In lipsa lui, nu pot compila
prezentarile cu diacritice (utf8x.def - file not found).

   Care e solutia? MM && VD s-au ocupat candva de asta, parca.