[rosedu-general] Movie Night - Real Steel - Miercuri, 26 octombrie 2011, AFI Palace

Andrei Picus office.nightcrawler at gmail.com
Sun Oct 23 22:36:34 EEST 2011

2011/10/23 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>

> Salut!
>
> Miercuri, 26 octombrie 2011, ora 21:50, mergem la film – Real Steel[1],
> la AFI Palace Cinema City[2]. Dacă vreți sa veniți, marcați pe Doodle[3]
> până cel târziu mâine, luni, 24 octombrie 2011, ora 20:00.
>
> Biletele costă:
> * 19 RON – bilet întreg
> * 15 RON – bilet pentru studenți (să aveți carnetul de studenți la voi)
>
> Voi cumpăra biletele luni seara. În felul acesta nu va trebui să
> așteptăm foarte mult la coadă de bilete. Îmi veți da banii la film,
> miercuri.

> [...]

Hell yeah!

As a side note, de ce nu mergem la IMAX? Eu n-am fost niciodata la Cinema
City si nu stiu cum e, dar la IMAX biletul este tot 19RON [1] (dati click pe
Miercuri, 21:45). Si au si ei reducere pt studenti. Just saying...

[1]
http://www.cinemagia.ro/program-cinema/samsung-imax-bucuresti/#movieShows487792

--
Andrei Picus