[rosedu-general] Linux Intro Course @ Girl Camp

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Sun Oct 23 15:11:54 EEST 2011

On 10/22/2011 11:01 PM, Mihnea Dobrescu-Balaur wrote:

> Da, dar bănuiesc că ești de acord că sună aiurea să zici „bag-o în
> scrot să o resize-uiești”.. :)

Ca utilizator de Adobe Photoshop pot să spun (cu părere de rău) că GIMP
... IT'S HORRENDOUS and HORRBILE, nici măcar nu s-au chinuit să-l facă
să arate cât de cât ca photoshop in terms of workflow.

Eu zic că photoshop pe CLI e ftw: Imagemagick. Ai acolo toate tool-urile
de bază. Îl poți integra în orice aplicație în aproape toate limbajele
de programare (eu-l folosesc în php).

--
Răzvan Botea,
Computer Science Geek