[rosedu-general] Upgrade servere + Redmine

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Oct 9 10:41:34 EEST 2011

On Sat, 2011-09-17 at 15:49 +0300, Razvan Deaconescu wrote:
> Am migrat toate bazele de date Redmine pe MySQL. Asta înseamnă Redmine
> Systems, Redmine ROSEdu, Redmine P2P-Next. Diferența de viteză este, în
> opinia mea, sesizabilă.
>
> Am mai făcut câteva configurări de caching a formatării pentru a mări
> viteza. Ar trebui ca experiența de lucru cu Redmine să fie îmbunătățită.
>
> Legat de mesajul anterior, am configurat modulul "Code Reviews" ca
> implicit pentru proiectele de pe Redmine ROSEdu, P2P-Next și Koala.

Salut!

Din cauza unui bug existent în versiunea de Redmine de pe Debian
Stable[1], am dezactivat afișarea adresei de e-mail pentru toți
utilizatorii. În acest fel veți putea accesa informații despre
utilizator (date de contact, actualizări, proiecte din care fac parte).

[1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=629067