[rosedu-general] Mapping party Regie

Alex Morega alex at grep.ro
Sat Oct 8 19:07:16 EEST 2011

On Oct 5, 2011, at 7:10 PM, Camelia Groza wrote:

> Done
>
> http://www.doodle.com/5bwgqtbymr85dfpr

Deci duminică seara, de pe la ora 17. Eu zic să ne vedem la prezentările RSoC și plecăm de acolo (sau stabilim o oră pentru mai târziu). E cineva care vrea să participe la mapping party și nu vine la RSoC?

Putem imprima undeva în poli câteva pagini A4 ca suport/backup pentru mappng? Când am fost cu mapping-ul prin Lipscani ne-au ajutat foarte mult.

-- Alex