[rosedu-general] Mapping party Regie

Camelia Groza camelia.groza at gmail.com
Wed Oct 5 18:56:20 EEST 2011

intercalează cu LIF, nu cred că pot să attend @ Mapping Regie.

> Ok, then I'm still in :). O oră concretă există? Sau se va anunța pe
parcursul acestor zile ?

Mă gândeam să îl punem ori imediat după RI, adică pe la ora 17, că presupun
că vom fi oricum toți prin zonă, ori ceva mai pe seară la ora 19.

În cel mai rău caz, putem merge sâmbătă, tot de la ora 19.

Vă rog să îmi spuneți cum ar fi mai ok pentru voi.

Thanks,
Camelia