[rosedu-general] Mapping party Regie

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Oct 5 18:31:08 EEST 2011

2011/9/28 Camelia Groza <camelia.groza at gmail.com>:

> Se pare că rămâne stabilit pentru duminică, 9 octombrie.

Big problem is big.  Eu nu mai pot ajunge, Linux Install Fest era
programat sâmbătă, dar, pentru că nu e curent în toată Politehnica (!)
sâmbătă, a fost mutat duminică.  Nu atârnă nimic de valoarea mea, dar
sunt cel puțin două persoane în Doodle care știu că sunt implicate în
LIF (Laura, AJ, everyone else is welcome to help, of course) și
probabil se subțiază semnificativ participarea.

Vlad