[rosedu-general] Software Autocad pentru studenti

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Tue Oct 4 18:09:17 EEST 2011

FYI, după modelul Microsoft, și Autocad oferă studenților software gratis. N-am încercat procedura de înregistrare, deci nu știu ce acte va trebuie:
http://students.autodesk.com/?nd=download_center

În caz că vă întrebați "ce să fac eu cu astea, nu fac Grafică inginerească?" (chiar, mai există materia asta?), aveți acolo 3ds Max sau Maya (pentru cine le are cu grafica) sau AutoCAD Map 3D pentru cei care le au cu hărțile. Eu unul sunt curios dacă permite exportul/importul în OSM :D

Andrei