[rosedu-general] [Techblog] Library Management

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Oct 3 12:36:30 EEST 2011

N-am terminat de citit pana la capat, dar in al doilea paragraf

Once one implements a given set of functionalities -> has implemented

desi am mai vazut prezent pus in situatii din astea, nu cred ca e tocmai
corect logic (sau cel putin mi se pare ca suna rau).

Arata super, chiar imi place :). E foarte potrivita combinatia tehnic -
no_ntehnic - nu_foarte_lung.