[rosedu-general] [CDL] Realizare prezentare proiect

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Sat Oct 1 02:06:16 EEST 2011

2011/9/28 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Hai să facem o pagină pe site-ul rosedu, "cum se ajunge în EG-106". Cu harta holurilor din EC și EG, cu linia "ia-o pe aici", și cu poze "intră pe ușa asta". :)

Mi-a "pasat" Laura planul de la Daniel şi m-am apucat eu să fac ceva.

Le spunem oamenilor să ajungă aici[2], se descurcă singuri la partea
asta, iar apoi urmăresc pozele astea [0][1].

Alte poze/păreri de la oameni mai talentaţi sunt binevenite. :)

[0] http://imagebin.org/index.php?mode=image&id=176910
[1] http://imagebin.org/index.php?mode=image&id=176911
[2] http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=213189460001245370119.0004ae1789a4b52e9f4c1&doflg=ptk&ie=UTF8&ll=44.434492,26.048638&spn=0.001339,0.00284&t=m&z=19&vpsrc=0&iwloc=0004ae1789a73e4c49624

--