[rosedu-general] A most resilient parasite

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Mar 30 16:33:51 EEST 2011

On Wed, Mar 30, 2011 at 11:21:20AM +0300, Mihai Maruseac wrote:
> Salut,
>
> Site-ul în forma actuală este aici [42]. Nu mă prea pricep la design
> așa că dacă aveți sugestii vă rog să le spuneți până vineri.

Mie îmi place. E simplu, nu îmi abuzează ochii și e ușor de citit.

Cred că ar fi util ca link-urile 'View previous/next article' să fie
separate printr-un spațiu mai mare (eventual să fie unu' în stânga, unu'
în dreapta). Everyone, ca să vedeți la ce mă refer, folosiți un articol
care nu e primul sau ultimul[i].

[i] http://techblog.rosedu.org/test_2.html

> Licențiem prin CC-BY-SA? Sau cum? Trebuie să pun și asta în footer.

CC-BY-SA pare ok. Eventual, am putea renunța la SA. Nu știu dacă va veni
BigCorp sau cineva să scrie o carte ein blogul nostru (iar dacă vine,
we've succeeded!).

> Se poate comenta ca guest sau folosind una dintre variantele:
> * cont wordpress
> * cont IntenseDebate
> * cont twitter
> * OpenID
> * cont Facebook (sper să meargă, setările sunt ok doar că nu s-a propagat).

Impressive :-) Also, Facebook :-D

> Eu aș renunța la posibilitatea de a comenta ca guest. Fiecare din
> celelate variante are o reputație asociată și există posibilitate de
> upvote și downvote.

Nu știu despre upvote și downvote, mie mi se pare că oamenii fac
inevitabil karma whoring când e vreun fel de karma implicată. Dar sunt
pentru scoaterea comentariilor anonime, nu văd de ce n-ai semna o
contribuție, întrebare sau critică (mai ales că nu semnezi în sânge, cu
numele tău complet și cu inițiala tatălui).

> ========== Detalii postare =========
>
> Un post nu este altceva decât un fișier markdown sau textile. Voi
> reveni cu un exemplu în curând, în momentul în care vom scrie primul
> articol (descriind procesul de setup).

Sugerez să fie și articolele de test în repo (dar să nu apară pe site).
Sunt exemple scurte, clare și acoperitoare (markup, cod, git repo).

> [42]: http://techblog.rosedu.org/
> [43]: http://intensedebate.com/

Vlad