[rosedu-general] A most resilient parasite

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Mar 30 11:21:20 EEST 2011

Salut,

Site-ul în forma actuală este aici [42]. Nu mă prea pricep la design
așa că dacă aveți sugestii vă rog să le spuneți până vineri. Vreau ca
vineri să-i dăm drumul oficial.

Până atunci, mai am de pus pagină de about, arhive și tag cloud. De
asemenea, trebuie să generez feed-ul. Din ce-am mai citit pe thread,
se vrea să avem și intrări către alte bloguri și intrări către
posturile recente. Se fac ambele (cel mai recent post e singurul care
apare acum pe pagina principală, jump la celelate se va face prin
arhivă, unde vor fi deja sortate) sau prin link-urile de next,prev.

Licențiem prin CC-BY-SA? Sau cum? Trebuie să pun și asta în footer.
Also, mă gândeam să punem link la site-ul ROSEdu (că ăștia suntem noi)
și link către jekyll (că asta folosim:P)

Nu am încă titlu și tagline. Declar deschisă sesiunea de propuneri
(deja avem "Geek is the new black" și "Geek is good" de la RD)

Urmează câteva secțiuni, citiți ce vă interesează (mail lung).

======== Detalii tehnice ======

Este făcut în jekyll, nu trebuie scris deloc cod Ruby pentru a posta
ceva sau a-l configura. Fișierele actuale de configurare sunt
comentate, deci oricine vrea poate să-l modifice dacă este nevoie.

Nu am creat momentan repo pentru site. Va exista sigur. Mă gândeam să
facem un branch pentru proof-read și un branch pentru publish și un
hook care să facă publish automat la commit în branch-ul de publish.
Trebuie să testez asta.

Comentariile sunt prin IntenseDebate[43]. Momentan nu este activată
nici o moderare (exceptând Akismet și comentariile cu peste 5
link-uri). Este activată opțiunea de report comment care va ascunde
comentariul până la moderare. Dacă după moderare comentariul rămâne
valid, următoarele report comment nu vor face nimic cu el.

Se poate comenta ca guest sau folosind una dintre variantele:
* cont wordpress
* cont IntenseDebate
* cont twitter
* OpenID
* cont Facebook (sper să meargă, setările sunt ok doar că nu s-a propagat).

Eu aș renunța la posibilitatea de a comenta ca guest. Fiecare din
celelate variante are o reputație asociată și există posibilitate de
upvote și downvote. Momentan, comentariile sunt sortate cronologic dar
e posibil să le sortăm și după reputație sau mai complex.

========== Detalii postare =========

Un post nu este altceva decât un fișier markdown sau textile. Voi
reveni cu un exemplu în curând, în momentul în care vom scrie primul
articol (descriind procesul de setup). Al doilea articol va fi cel al
lui Daniel cu pointerii și array-urile, dacă mai este valabilă
propunerea.

[42]: http://techblog.rosedu.org/
[43]: http://intensedebate.com/

--