[rosedu-general] A most resilient parasite

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Wed Mar 16 16:23:41 EET 2011

2011/3/16 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Oricum, trebuie sa-l adaug in apache ca sa fie accesibil normal.
>
> Si mai trebuie sa-i adaug si css-uri si alte elemente de stil.
> De-astea de care invat prin experimente :D

Experimentele astea consider că-și merita cel puțin un post
pe blog-ul nostru :).

De asemenea, mă ofer să scriu un post în viitorul apropiat
~ 2/3 săpt despre diferența dintre pointeri și array.

La SO anul ăsta am avut multe discuții relative
la diferența dintre char *s1 = "ABCD" vs char s2[] = "ABCD".

thanks,
Daniel.