[rosedu-general] A most resilient parasite

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Mar 15 23:28:28 EET 2011

2011/3/14 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Done: http://www.doodle.com/writtubnne68mk5t
>
> Pregătesc partea de setup azi și încerc să nu forțez un nume până nu se votează.

Salut,

Am creat un mock-up utilizând Jakyll. Îl găsiți aici[1]. Comentariile
se fac prin IntenseDebate (folosit și de Wordpress, permite inclusiv
comentarii anonime deci nu avem probleme din partea asta).

De ce am ales site static și nu wordpress (excluzând deja motivul că
am vrut să mă joc cu el):
* pe wordpress e foarte nasol să postezi cod. Noi sigur vom posta cod
în articole și până ce va merge HaCoTeB-ul vom pierde extrem de mult
timp făcând codul să arate ok.
* nu avem autentificare prin LDAP în wordpress acum și nici nu știu
cum să fac asta
* pe wordpress partea de peer review se face mai greu: trebuie să te
faci că editezi draft-ul și apoi să-l modifici.

Ca peer review propun să dăm un fișier Textile/Markdown pe mail
(Reequest For Peer Review), urmând a-l încărca acolo doar când este
acceptat.

Acum nu arată foarte nice pentru că eu mă pricep la CSS și elemente de
astea de programare Web aproape deloc. De asemenea, momentan site-ul e
pus pe un port de ăsta, voi cere informații despre cum să-l public
după ce se primește feedback.

Prin urmare, declar sesiunea de feedback deschisă, aștept comentarii
până duminică :D

[1]: http://rosedu.org:4000/

--
MM