[rosedu-general] RSoC Start

Razvan Rughinis razvan.rughinis at gmail.com
Wed Mar 9 23:28:53 EET 2011

2011/3/9 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> Salut,
>
> Trebuie să demarăm cât mai rapid activitatea pentru RSoC 2011.
> Momentan avem un site[1].
>
> Dacă aveți proiecte vă rog să-mi dați un mail pentru a vă adăuga ca
> utilizatori cu drept de edit. Trebuie să adăugăm conținut pentru
> fiecare proiect, exact la fel cum era anul trecut[2] și să completăm
> link-urile care lipsesc din pagina [1].
>
> Putem să adăugăm proiecte și mai târziu, este neapărat urgent să avem
> ceva făcut până mâine pe la ora 10-14. Deadline-ul final de
> introducere al proiectelor este undeva în jur de 14 martie, îl rog pe
> [...]

Va trebui sa pregătim ceva mai din vreme stagiile de anul acesta,
datorită unei oportunități de a obține resurse financiare pentru
studenții de anul 3. Studenții de anul 1 sau 2 se pot înscrie și mai
târziu. Propun să facem o a doua sesiune de interviuri pt studenții de
anul 1 și 2.

Perioada pentru selectarea stagiilor se încheie pe 21.03, astfel aș
dori să definim măcar o primă formă a proiectelor din vara aceasta.
Specificațiile vor putea fi revizuite până la începutul efectiv al
stagiilor.

Găsesc drept extrem de valoroasă explorarea unor colaborări cu alte comunități.

Pe site ar trebui să apară mesajul:
==================================
Stagiile RSoC sunt destinate studenților de anul 1, 2 și 3. Perioda
minimă a stagiului este de 3 săptămâni.

Studenții de anul 3 pot participa la RSoC în cadrul activității de
practică studențească. Anul acesta perioada de practică este de 8
săptămâni. Studenții ce participă în RSoC în cadrul activității de
practică vor beneficia de acoperirea costurilor de cămin, precum și de
o bursă din partea facultății. Pentru a vă înscrie pentru practică în
cadrul RSoC va trebui să depuneți cerea cu opțiunile de proiecte la
decanatul facultății de Automatică și Calculatoare până pe data de 21
martie 2011.