[rosedu-general] A most resilient parasite

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Mar 7 23:04:13 EET 2011

2011/3/7 Botea Răzvan <utherr.ghujax at gmail.com>

> Nu cred că vor exista așa mulți trolli pe bloguri d-astea tehnice :/.

Only one way to find out...

Dar eu as inclina tot spre comentarii libere.

PRO:
 - apar imediat, cel care le submite are un feedback psihologic (l-am
postat, e acolo, I did it)
 - oameni sunt comozi. Foarte comozi. De cate ori ti-ai facut un cont
gratuit pe un doar site ca sa downloadezi un e-book odata in viata? Eu
personal, adaug la bookmarks si dupa aia continui cu urmatorul rezultat din
google.

CONTRA:
 - adrese dubioase de mail, lumea nu isi va asuma responsabilitatea pentru
ceea ce posteaza (potential mare de trolling-flaming)
 - contribuitorii nu vor formata frumos, nu vor da atentie la stil

Dar cel mai important argument contra: daca blog-ul este izomorf cu un
copil, atunci noi incercam sa ii punem aparat dentar inainte sa ii creasca
dintii. Poate ca e mai bine sa lasam lucrurile libere...