[rosedu-general] A most resilient parasite

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Mon Mar 7 16:34:57 EET 2011

2011/3/7 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Mi se pare mișto modelul descris de Vlad. E adevărat, implică niște muncă din partea unui editor (fie autorul articolului, fie cineva care se ocupă de blog în general), dar crește clar calitatea comentariilor, și nu cred că ar fi cineva descurajat să comenteze, doar pentru că îi apare mesajul cu câteva ore întârziere. M-aș oferi eu să moderez comentarii dacă e nevoie.

Problema nu e de moderare, ci de interactivitate. Nu văd care e problema
cu modul actual de gestiune a comentariilor pe un blog.

Uita-ți aici ([1]) un blog excelent unde comentariile sunt libere,
oamenii pun întrebări, sugerează update-uri iar autorul le răspunde
și le integrează.

thanks,
Daniel.

[1] http://duartes.org/gustavo/blog/post/kernel-boot-process