[rosedu-general] A most resilient parasite

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sun Mar 6 23:58:21 EET 2011

> Ideea de față mi-a venit astăzi după ce am urmărit link-ul oferit de
> Daniel Băluță pe lista de SO[1]: un blog de comunitate tehnic în cadrul
> ROSEdu.

Susțin.

> Pe un astfel de blog toți membrii comunității și nu numai vor posta
> articole tehnice, în stilul celor scrise de mine pe blog-ul meu[1]
> (mostly defunct) sau de AJ[2] sau de Dan Filimon[3].

/me [4]

Cred că e foarte realizabil să publicăm un articol pe săptămână.

Ești mult mai conștiincios dacă-ți asumi responsabilitatea
față de un grup de oameni decât față de tine.
Pe blogul personal poți amâna la infinit și nu-ți găsești
niciodată timp să public un articol.

E foarte util ca după ce înțelegi un anumit concept sau
înveți să lucrezi cu un tool să-l documentezi undeva.

> Rămâne discuție dacă să fie în engleză, română sau ambele.
Engleză fără discuții.

Putem atrage astfel mulți vizitatori și astfel blogul poate
fi primul contact cu ROSEdu pentru mulți viitori membrii.

thanks,
Daniel.

[4] http://interruptenable.blogspot.com/