[rosedu-general] [sponsorizari] Mapa de prezentare in Romana

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sat Mar 5 22:27:35 EET 2011

Am terminat de tradus si am pus pe Dropbox[0] mapa noastra de prezentare in
Romana. Nu stiu cine are sau nu acces, so take your chances.

De remarcat este ca am gasit cateva greseli in versiunea in engleza pe
masura ce traduceam (genul de typo-uri paronomice care pacalesc spell
checkerul). De asemenea, este posibil sa fi ramas typo-uri si in versiunea
din romana.

Mi-am dat toata silinta sa nu sune a traducere (cand lucram la traduceri,
asta era o problema foarte nasoala), deci am mai schimbat pe alocuri
topica/formularile astfel incat sa sune mai natural in romana. De asemenea,
am mai modificat repetitii (trebuie sa scoatem "prezentarile prezentate" si
din versiunea din engleza) & stuff...

Sunt doua TODO-uri la sfarsit, ar trebui completate si alea repede (RD &
Anonymous).

Maine, cu putin noroc, poate reusim sa ne intalnim si cu Claudia si
presedinta de la Infoarena pentru sfaturi, si o sa revin cu completari dupa
intalnirea aia. (detaliile loc/ora o sa fie pe private).

Postati review-uri in thread-ul asta.

[0] - https://www.dropbox.com/home/ROSEdu#:::31564805