[rosedu-general] A most resilient parasite

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Jun 5 21:11:25 EEST 2011

2011/4/18 Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com>:
> [...]

Hello,

Scuze de luna întârziere, acum am găsit puțin timp să mă ocup de
ultimele detalii rămase.

Blogul este complet (mai trebuie activată adresa de contact, nu știu
sigur dacă am făcut asta sau nu, un mail de test trimis acum încă nu a
ajuns și nici n-am primit bounce că nu s-a putut trimite).

Pentru postare se clonează din gitolite at rosedu.org:techblog.git
branch-ul contrib. Există un folder în care se află exemplele pe care
le-am folosit până acum pentru testare (site-ul încă deține aceste
pagini, îl voi curăța imediat ce vom face prima postare) și fișiere
conținând conținutul actual. Momentan, există un singur fișier,
intro.markdown conținând articolul introductiv. E open for review :)

Procedura este următoarea:
* se creează un fișier nou în root pe branch-ul contrib cu numele
dorit (și header-ul corespunzător)
* se populează cu conținut și se notifică pentru review
* în fiecare joi sau când e gata review-ul, iau fișierul și-l mut pe
branch-ul de master. În spate, se realizează publicarea pe site.

Ce trebuie să faceți acum?
* trimiteți mail cu cheile publice pentru a vă adăuga pe branch-ul de
contrib dacă nu sunteți deja
* faceți review la articolul introductiv
* contribuiți cu articole noi :D (aici voi trimite și mail-uri
personalizate >:) )

--
MM