[rosedu-general] Karaoke Summer 2011 Edition

Botea Răzvan utherr.ghujax at gmail.com
Sun Jun 5 17:52:13 EEST 2011

On 05.06.2011 17:35, Razvan Deaconescu wrote:

> Răzvan, trebuie să existe:
> i) melodii care să poată fi cântate (dacă sunt prea rapide sau mai mult
> sunet decât vorbe, nu sunt bune)
> ii) trebuie să le cunoască și alții

Primele doua sunt mai mult decat cunoscute ^^. La toate trupele
enumerate de mine mai sus se pot canta lejer :)).

Cine stie/vrea Warlock e pentru fete :)) since e o vocalista care canta
in trupa :D.

Eu doar am venit cu cateva trupe as examples mai mult, doar nu aduceam
toata discografia lor :P srsly.

E trupa Poison, am un typo mic.

--
Botea Răzvan