[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Jul 29 18:29:47 EEST 2011

2011/7/29 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:

> Putem aloca mai mult timp, ar trebui să merite.

Eu cred ca o idee mai buna decat un vi/vim vs. emacs (am vazut ca
exista si un Church of Emacs [1], o nebunie) este sa fie prezentate
toate oportunitatile (vi, emacs -- ca editoare text si Eclipse/Anjuta
ca IDE-uri, IDLE [2] -- eu nu am avut curiozitatea sa il folosesc),
lasand la latitudinea cursantilor sa aleaga ce e mai bun pentru ei.

Argumentul meu este ca decat sa iasa un versus animat pe care probabil
il vor gusta cei care mai stiu ceva, ceilalti care se presupune ca
habar nu au despre vi/vim, emacs si puterea lor vor fi pierduti in
toata aceasta "cearta" si nu stiu cat de mult vor intelege. Versusul
ar fi mult mai interesant de facut la finalul cursului: cati au ales
vim, cati au ales emacs, cati au ales IDE-uri etc. si intrebati de ce
au facut aceasta alegere si astfel desemnam care "biserica" (Church) e
mai puternica. Editor war [3] ar trebui sa inceapa mai tarziu, parerea
mea, hic!

[1] http://www.emacswiki.org/emacs/ChurchOfEmacs
[2] http://docs.python.org/library/idle.html
[3] http://en.wikipedia.org/wiki/Editor_war

P.S.: Daca tot se vrea sa fie mentinute anumite prezentari din anii
trecuti (cum ar fi cea cu editoare, cea despre OOP) luati in calcul si
posibilitatea unei prezentari despre documentarea codului (Doxygen
"rules").