[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Jul 29 09:21:53 EEST 2011

2011/7/28 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> Alt fus orar. Adrian a dat mailul la 7:25 PM, which is unusually
> reasonable for him.

Avand in vedere cat de mult dureaza sa imi compilez compilatorul, s-ar
putea ca azi sa reusesc sa dau mailuri indecente de pe orice fus orar.
Tocmai am galgait un RedBull, nu de alta :P.

As vrea sa avertizez in legatura cu aplicatiile practice la cursurile
de CDL. Nu sunt singurul care a dat-o in balarii doi ani la rand cu
chestia asta: lucrurile se misca _foarte_, _foarte_ greu. Anul asta
parca la C++ am reusit un singur exercitiu, si nici ala n-a mers pana
la urma la toata lumea.

Exercitii in 3 API-uri grafice diferite mi se pare imposibil dpdv
practic (si un pic overkill). Eventual sa mai rezolvati si voi acasa o
parte din ele si sa veniti cu "schelet" de cod. Desi ar trebui totusi
sa scrie ei cum se intra in main loopul din GTK odata si sa ataseze un
semnal cu mana lor. Daca e Qt, ar fi bine sa vina dupa OOP/C++. Daca e
GTK, poate sa fie si mai la inceput. It's all relative.

Oricum, mie chiar mi-ar placea sa vad o prezentare de Qt, deja m-am
cam plictisit de GTK.