[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Fri Jul 29 07:41:09 EEST 2011

On 07/28/2011 09:34 PM, Alexandru Tudorica wrote:
> Din ce am discuta si cu Mihnea, a reiesit ca ar fi utila o prezentare
> despre librariile grafice (Qt, Gtk, wxWidgets) in general, multe
> proiecte de GSoC  au legatura cu ele. As putea face eu o mica prezentare
> practica a Qt-ului (aka sa creeze niste ferestre folosind Widgets si
> apoi un pic de QML).

Dacă promiți să le zici biblioteci, treacă de la mine :)

Mi se pare că un API e mult mai ușor de învățat.  Pentru că
GTK/Qt/whatever e "blocker" când te apuci de treabă, îl înveți oricum.
În schimb, poți programa o halcă mare de vreme fără să îți dai seama că
te scarpini cu mâna greșită, i.e. folosești un editor în loc de o unealtă.

My 2 cents,
Vlad