[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Jul 29 05:25:52 EEST 2011

Eu as tine din nou prezentarea despre OOP (aplicatie in C++).

Ca sa fim toti in tema:
feedback [ Andrada -> eu ]:
* prea multa informatie
* abordare prea prescriptiva si prea fixata pe C++
* sa evitam abordarea cu exemplele clasice (pisica, caine, animal)
pentru ierarhiile de clase

feedback [ eu -> prezent ]:
* in continuare, prea multa informatie
* exercitiile se scriu greu de la 0
* exemplele sunt prea seci

Change of context: ei fac si Java in paralel. Vor sti ce e aia o
clasa, probabil au vazut si containere de acolo, si au si cateva
notiuni generale de OOP.

Planuri de la toamna
* continuam sa avem o prezentare de C++ pentru ca au nevoie de el, si
pentru ca Java ii va inghiti.
* din chestiile specifice C++ vs Java, pastram doar definirea lui
"operator<" (ca sa poata folosi std::sort). Also, _trebuie_ spus ca
virtualizarea se face explicit in C++.
* nu ne focusam pe STL, cu exceptia vector si pair. Informatia despre
iteratori se va reduce la abstractia semanticii de pointer (o sa fie
sec totusi, fara sa stie sa supraincarce operatori, ca o clasa poate
implementa indirectare. Mai vedem.)
* exercitii partial implementate de noi. Le cerem doar sa le tweak-uiasca
* o lasam mai moale cu abordarea incrementala pentru ca vor sti deja
ceva de pe la OOP despre incapsulare.
* eu as vrea sa pastram exemplul cu nr complexe pentru ca putem trece
de la "class Complex" la "std::pair<Typename, Typename>"

Propunere: Ultimele 30 secunde: demo despre ce se poate face C++ cand
bei prea mult (eventual scriu eu o sursa template-izata compacta care
se autogenereaza sau face unfolding la niste cod sau ceva, we'll see).