[rosedu-general] PyBucurești coding day, open source

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Jul 18 16:07:46 EEST 2011

On 07/18/2011 12:16 PM, Alex Morega wrote:
> Salut,
>
> Îmi permit să vă spamez cu un anunț pentru că are legătură directă cu
> open source. Miercuri la 19:30 facem un coding day PyBucurești cu
> tema "contribute to open source"[1]. You are all invited! :)

Acum că suntem în vacanță am disponibilitate mai mare pentru astfel de
acțiuni. Din păcate nu am participat activ la alegerea zilei. Eu
miercuri în intervalul 19:00-20:00 am un weekly Skype call și nu pot
participa. Rămâne data viitoare.

Îndemn călduros pe alți participanți de vază abonați pe această listă să
participe.

Alex, vreau să trimit un mesaj la anul 1 pe forumul de USO - au mai mult
timp liber și cred că ar fi interesați să participe. E OK dacă folosesc
mesajul de la [1] pentru invitație?

[1] http://pybucuresti.grep.ro/2011/coding-day-iulie.html