[rosedu-general] More OpenCourseware

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Jul 7 12:21:11 EEST 2011

On 07/07/2011 12:06 PM, Stas Sușcov wrote:
> Hello,
> în mare măsură sunt de acord cu punctele amintite de Răzvan, cu ce nu
> sunt de acord, scriu mai jos.
>
> * Platforma electronică, nu mai este o problemă, sunt autorul unei
> astfel de platforme, care a fost inspirată de ce am văzut la OCW și/sau
> alte produse existente

M-am exprimat eu defectuos. Nu mă refeream la platformă în sine ci la
întreg sistemul de lângă aceasta: stabilit domenii, repartizat
responsabilități, distribuit conturi, training pe cei care fac
upload-ul, mentenanța soluției etc. În UPB există câteva astfel de
sisteme (precum studenti.pub.ro sau curs.pub.ro), care nu sunt facil de
întreținut. Lucrurile se întâmplă destul de greu la nivelul unei
facultăți, darămite la nivelul unei universități. Nu cred că este ușor
ca cineva să se înhame la așa ceva.

Ceva similar pentru OCW (multe informații sunt, însă, interne) este
curs.pub.ro[1], gestionat de Alex Herișanu & echipa, în
coordonarea/responsabilitatea d-lui Țăpuș.

[1] http://curs.pub.ro/index.php/projects/projects-cursuri-upb

> * Partea cu utilitate, deși sunt de acord, că nu prea avem valoare, nu
> sunt de acord că nu ar fi alte motive pentru care s-ar începe un OCW.ro.
> Problema nu e neapărat ca să arătăm ce putem, e mai mult pentru că nu
> există cursuri, de o valoare medie măcar, disponibile în română!

De acord. Nu am privit asta din perspectiva limbii.