[rosedu-general] Fwd: Invitatie Linux Open Alternatives Day 2011 - 24 ianuarie

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Jan 25 00:33:11 EET 2011

On 01/24/2011 07:45 PM, Alexandru Juncu wrote:
> RD, ai fost până la urmă? Cum a fost?

A fost foarte mișto în opinia mea. Au fost câteva prezentări interesante
(mi-a plăcut, în mod special, cea legată de (Pro)Linux), iar discuția de
după, legată de cloud, mi s-a părut foarte utilă.

Sunt foarte mulțumit că am participat. Am aflat lucruri noi și am
urmărit discuții tehnice și cu tentă de business între oameni care chiar
știau ce vorbesc.