[rosedu-general] Întâlnire de 10 ani Wikipedia

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Mon Jan 10 15:43:38 EET 2011

Salut,

Editorii și cititorii Wikipediei se întâlnesc sâmbătă, 15 ianuarie pentru a sărbători 10 ani de la înființarea Wikipediei (pe vremea aia, doar în engleză).

Dacă v-a folosit vreodată Wikipedia sau dacă ați editat-o vreodată sunteți așteptați la o băutură și o vorbă. O să aveți ocazia să discutați/înjurați/lăudați câțiva editori mai vechi, să ne spuneți nemulțumirile voastre (astea-s întotdeauna mai multe decât mulțumirile :P) etc.

Există evenimente în Arad, București, Iași, Piatra Neamț și Pitești [1]. În București ne întâlnim sâmbătă la ora 12 în Caffe Brodo din Regie (rezervare "întâlnirea Wikipedia"). Pentru confirmări, hartă și alte detalii vedeți [2].

[1] http://ten.wikipedia.org/wiki/Category:Romania
[2] http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:%C3%8Ent%C3%A2lniri/Wikipedia_10_ani

Vă aștept!
  Andrei Cipu

P.S. Eu îi aștept în mod special pe cei care au susținut prin mesaje sau emailuri trecerea la diacriticele corecte. Se știu ei care sunt!