[rosedu-general] Mafia pe listă (take 2)

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Dec 25 21:47:08 EET 2011

2011/12/25 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:
> OHAI!
>
> Laura a venit cu idee să mai organizăm un joc de mafia pe lista de
> discuții rosedu-mafia.
>
> Doar că, spre deosebire de ultima încercare, ar trebui să facem ziua
> și noaptea noapte :P Stabilim, de exemplu, ora 22:00, ca fiind
> momentul în care se așterne noaptea și ora 10:00 când vine dimineața.
> Și dăm mailurile de discuții generale în timpul zilei și restul
> acțiunilor noaptea (preferabil undeva între vreo 22:00 și 2:00).
>
> Ce ziceti?
>
> Aș propune să încercăm să pornim jocul de măine seară, asta înseamnă
> [...]

Agree. Also, pe Pardus joacă ăștia un fel de mafia numit TSS Mess (de
fapt e mai complicat, avem facțiuni, pirați, anarhiști, loialiști,
polițiști și mulți alții - nu mai sunt doar două părți în opoziție,
fiecare are condiții proprii de win/lose - nu mi-am făcut încă timp să
citesc toate regulile și să le expun). În ăsta au o regulă care face
jocul să meargă:

«If you're absent from either the voting thread, or participation
thread for 2 days in a row, you will be killed.»

Propun s-o implementăm și la noi. Also, vrem să nu avem povești de
citit în mailuri, nu jucăm DnD/RPG aici, jucăm Mafia.