[rosedu-general] Fosdem 2012

Claudia Calinescu claudiamcalinescu at gmail.com
Sun Dec 18 01:25:40 EET 2011

Am vorbit vineri seara cu Alex (Morega) si ne-am gandit ca totusi ar fi
cazul sa luam bilete si cazare.

Bun, deci ideea cea mai buna (dupa cum a sugerat si Sergiu) este sa luam
cazarea de anul trecut, sa inchiriem mansarda si sa stam toti acolo.
Nu stiu insa daca nu o sa trebuiasca sa platim ceva in plus acolo pentru ca
vom fi sigur mai multi decat scriu ei ca suporta mansarda.

Ar trebui sa cumparam si biletele. Ne gandeam ca am putea sa plecam si pe
etape unii pe 3 februarie si restul pe 4.

Alte pareri?

Daca nu vor fi obiectii o sa achitam saptamana viitoare cazarea si biletele
de avion.

Claudia