[rosedu-general] Workshop WebDev - landing page

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Dec 12 22:19:10 EET 2011

On Mon, 2011-12-12 at 21:44 +0200, Alex Morega wrote:
> Salut,
>
> Mi se pare că landing page-ul[1] e într-o stare bună de lansare:
>
> * are google analytics
> * are un minim de design
> * are o listă de topic-uri decentă
> * salvează informația într-un fișier text simplu

* Aș înlocui "grozav" cu "excelent".
* s/suportă/oferă suport pentru/
* s/stocarea de date/stocare de date/ (nearticulat ca să fie consecvent
cu restul textului)
* De ce apare doar "baze de date non-relaționale" nu și "baze de date
relaționale"? Se presupun știute?

În rest, I like: interfață curată.

George Milescu e foarte bun la astfel de feedback. Gicu, dacă ai 10
minute, aruncă și tu o privire. Îți mai iei gândul de la susținerea de
doctorat de mâine :-)