[rosedu-general] Workshop WebDev - landing page

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Mon Dec 12 22:08:11 EET 2011

On 12/12/2011 9:58 PM, Vlad Dogaru wrote:
> [...]

Pe lângă postere lipite pe diferite locuri, eu și încă alți studenți
putem să spread the word to our other colleagues.

> Nu sunt sigur cum s-ar putea face asta, poate o chestie de genul
> "Înscrie-te acum sau [link către josul paginii] citește mai mult"?

1. Pune wall of text jos
2. Gief id to h3: 'test'
3. Link will be http://webdev.rosedu.org/#test
4. ???
5. PROFIT!

> În rest, pagina e super sexi, de ce nu sunt mai multe ca asta pe net? :P

Fiindcă unii ori exagerează prea mult cu designul (cum fac eu) ori habar
n-au de design și arată like a donkey (cum fac eu).

--
Răzvan Botea,
Computer Science Geek