[rosedu-general] Workshop WebDev - landing page

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Mon Dec 12 21:58:08 EET 2011

On Mon, Dec 12, 2011 at 09:44:56PM +0200, Alex Morega wrote:
> Salut,
>
> Mi se pare că landing page-ul[1] e într-o stare bună de lansare:
>
> * are google analytics
> * are un minim de design
> * are o listă de topic-uri decentă
> * salvează informația într-un fișier text simplu
>
> Propun să începem mâine promovarea prin diverse medii. Thoughts?
> Rotten tomatoes?

Pe ecranul meu (mic, ce-i drept), nu încape deloc formularul de
înscriere.  Adică trebuie să dau scroll.  Poate ar fi ceva mai util să
fie "mai sus" formularul, să sară-n ochi?

Nu sunt sigur cum s-ar putea face asta, poate o chestie de genul
"Înscrie-te acum sau [link către josul paginii] citește mai mult"?

În rest, pagina e super sexi, de ce nu sunt mai multe ca asta pe net? :P

My two cents,
Vlad