[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Dec 9 02:14:50 EET 2011

2011/12/9 Alex Morega <alex at grep.ro>

> Chiar dacă facem listă separată, arhivele vor fi publice, deci nu e tocmai
> pierdere de transparență. Cât despre vizibilitate, that's not the point,
> scopul listei e să găzduiască discuții productive, nu să facă PR în vreun
> fel sau altul.

> Cred că e important să încurajăm participare cât mai largă pe partea de
> organizare. Care e riscul? Să vină oameni care vor să se implice la
> workshops dar nu în alte activități ROSEdu? Eu zic că ar fi un succes,
> pentru că unii din ei vor fi curioși să afle mai mult, și se vor înscrie pe
> rosedu-general de bunăvoie.

Ok, vad ca aveti o viziune despre cum o sa functioneze chestia asta. Sunt
mai linistit cand oamenii ma conving ca problema e calculata pana la capat.

Nu suntem noi in ROSEdu in masura sa ne ordonam unii altora ce sa facem, la
urma urmei poate ca gresim noi, cei care suntem contra, si va descurajam de
la a face ceva cu potential.

Daca aveti incredere in voi ca veti actiona spre sanatatea comunitatii, go
for it, si gata. Thread-ul asta a trecut de mult de varsta la care discutia
era productiva.

Totusi, sunt de parere ca /* virgula */ cursantii, oricine ar fi ei,
trebuie neaparat inscrisi pe rosedu-general.