[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu Dec 8 22:58:38 EET 2011

On 12/8/2011 10:53 AM, Dan Filimon wrote:

> Discuția legată de listă nu era pe listă :) Era cu voi 4 (RD, Vlad, Adi și tu).
>
> Pentru rosedu-general:
> Ne puneam problema dacă să avem o listă de discuții separată pentru
> workshop-urile de dezvoltare web și dacă ea să fie pe Google Apps sau
> prin Mailman.

Până la urmă lista o facem pentru a facilita comunicarea între diferiții
participanți la curs (chestii organizatorice, etc).

Fiind o persoană "nouă" pe această listă (de mai mult de jumate de an),
fără să fi avut interacțiuni printr-un mailing list eu vă pot da părerea
mea: Aș opta mai degrabă pentru o listă cvasi-privată, of course oricine
e binevenită să se înscrie, și în plus dacă aș fi și o persoană din
"afară" (și cel mai probabil foarte ocupată în acest context) nu aș avea
timp și nici nu mi-ar conveni să primesc mailuri ce nu țin de acest curs.

> Adi, AlexEf, dacă comparăm între o listă de discuții nouă și un singur
> thread, aveți dreptate. Eu mă aștept să avem cu mult mai mult de un
> thread.
> Legat de observatori, toată lumea e binevenită să urmărească
> discuțiile de pe această nouă listă.
>
> @AlexM, Gabi și Răzvan: vă rog să vă pronunțați în această dezbatere.

E mai bine să anunțăm oamenii de pe rosedu-general (deci toată lumea va
ști de lista asta) și să se înscrie care vrea, decât să constrângem
niște oameni, care vorba aia: abia știm cum îi cheamă, și să ne
primească nouă mailurile.

Știu că nu e bine să avem atâta fragmentare de liste, dar acest caz eu
zic că intră în categoria excepțiilor.

--
Răzvan Botea,
Computer Science Geek